~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Εφημερίδα "ΚΡΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ" * Περιφέρεια Κρήτης -* Μηνιαία Τοπική* Σιλανίωνος 5 Αθήνα, 118 52 * email: kren@otenet.gr & kritikienimerosi@gmail.com * Τηλ.: 210-3465991 Fax :210-3465991
* Επιμέλεια σελίδας: Πάνος Σ. Αϊβαλής, δημοσιογράφος
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Απ' όλες τις αμφισβητήσεις η πιο γλυκιά, είναι αυτή που αδύνατοι σηκώνουν κεφάλι και αμφισβητούν τη δύναμη των ισχυρών"............. Bretolt Brecht

«Πολιτεία που δεν έχει σαν βάση της την παιδεία, είναι οικοδομή πάνω στην άμμο».

Αδαμάντιος Κοραής (1748 – 1833)

γιατρός και φιλόλογος, από τους πρωτεργάτες του νεοελληνικού διαφωτισμού.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ

Μετάφραση [ Translate ]

Κυριακή 2 Ιουλίου 2017

Ρώτησα την κοπέλλα: ..."Καλά!... Και το νερό που θα πιείτε πληρώνετε εδώ μέσα; (50 λεπτά νομίζω...) Ένα μπουκαλάκι νερό δεν σας χορηγεί η επιχείρηση; Και μάλιστα σε μέρα καύσωνα;"...





Περίπου 2 παρά τέταρτο, πήγα εδώ στο Ρέθυμνο, σήμερα στο S/M που ψωνίζω (τα όσα λίγα μου και εγώ και το προτιμώ για κάποιους καθαρά ιδεολογικούς λόγους ως "Συνεταιριστική επιχείρηση"). Μπροστά μου στη σειρά, είναι μία κοπέλα, υπάλληλος του S/M, με την φόρμα εργασίας, κρατάει ένα μπουκαλάκι νερό -καύσωνας βέβαια σήμερα!- το χτυπάει η συνάδελφος της και το πληρώνει κανονικά... (50 λεπτά νομίζω...). Εξεπλάγην! Ρώτησα την κοπέλα: ..."Καλά!... Και το νερό που θα πιείτε πληρώνετε εδώ μέσα; Ένα μπουκαλάκι νερό δεν σας χορηγεί η επιχείρηση; Και μάλιστα σε μέρα καύσωνα;"... 
Δεν θα ονομάσω τώρα το S/M αυτό, παρότι οι φίλοι μου εδώ στο Ρέθυμνο αντιλαμβάνονται ποιό είναι. (Τις αποδείξεις ώρας εισόδου, πληρωμής και εξόδου μου τις κρατάω, οπότε εύκολα μπορεί να ανιχνευτεί η προηγούμενη από εμένα συναλλαγή)... Θα περιμένω την Δευτέρα να επικοινωνήσω με τους υπευθύνους του... Να ακούσω την "εξήγηση" τους... Η αθλιότητα προς τους εργαζόμενους έχει κάποια όρια και εγώ δεν τα ανέχομαι... Θα σας ενημερώσω... Σε κάθε περίπτωση την Δευτέρα το μεσημέρι θα γράψω φυσικά και ποιό S/M είναι και ποιά εξήγηση μου έδωσε... Θα την ζητήσω φυσικά υπογεγραμμένη και σε e-mail. Και θα έχουν την τιμητική τους..

Δημήτρης Τζανακάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου